Winterwonderstad is de naam die Mediavent heeft bedacht en ontwikkeld in opdracht van het centrummanagement in Doetinchem. In eerste instantie met enkele extra activiteiten rondom de ijsbaan in het centrum en later hebben wij de interactieve etalages ontwikkeld rondom de bestaande kerst-activiteiten in de stad. Deels om invulling te geven aan leegstaande panden maar vooral om meer mensen naar het centrum te trekken. Ondersteund met marketingactiviteiten rondom de etalages en een spel element waarbij deelname kaarten bij de ondernemers in de winkel werden gelegd. Hiermee werd gestimuleerd om alle etalages te “ontdekken” en daarmee ook de hele binnenstad te bezoeken. Inmiddels heeft het centrummanagement twee keer de interactieve etalages ingezet als extra marketing tool voor de ondernemers in Doetinchem.
Hasselt is de hoofdstad van de Belgische provincie Limburg in Vlaanderen en telt bijna 80.000 inwoners. Rondom...
Lees meerIn opdracht van het centrummanagement van Doetinchem hebben wij in 2017 de eerste interactieve etalages ontwikkeld rondom...
Lees meerWinterwonderstad is de naam die Mediavent heeft bedacht en ontwikkeld in opdracht van het centrummanagement in Doetinchem....
Lees meerDe liefde speelt voor ieder mensen een rol in zijn of haar leven. Dit thema spreekt dan...
BekijkRondom kerst bieden we diverse etalages aan die gebaseerd zijn op bekende kerstliedjes. Op het moment dat...
BekijkMet het concept van de interactieve etalages kan er perfect op de seizoenen worden ingespeeld. Ook hier...
Bekijk