Hasselt is de hoofdstad van de Belgische provincie Limburg in Vlaanderen en telt bijna 80.000 inwoners. Rondom de feestdagen investeert de gemeente samen met de ondernemers flink in aankleding van het centrum. Daarnaast staat Hasselt mede bekend om “Winterland”. Dit is een evenement aan de rand van het centrum waar afgelopen edities jaarlijks meer dan 700.000 bezoekers op af zijn gekomen.
Om invulling te geven aan leegstaande panden en het centrum nog aantrekkelijker te maken, heeft de Stad Hasselt in samenwerking met VZW Centrummanagment een opdracht voor 6 interactieve etalages gegeven rondom de kerstperiode. Sfeerverhogend en een manier om de bezoekers aan de stad te motiveren om op zoek te gaan naar de andere etalages.
Etalagenaam: Winterwonderland
Etalagenaam: Rudolph the Rednosed Reindeer
Etalagenaam: Driving home for Christmas
Etalagenaam: All I want for Christmas is you
Etalagenaam: Let it snow
Hasselt is de hoofdstad van de Belgische provincie Limburg in Vlaanderen en telt bijna 80.000 inwoners. Rondom...
Lees meerIn opdracht van het centrummanagement van Doetinchem hebben wij in 2017 de eerste interactieve etalages ontwikkeld rondom...
Lees meerWinterwonderstad is de naam die Mediavent heeft bedacht en ontwikkeld in opdracht van het centrummanagement in Doetinchem....
Lees meerDe liefde speelt voor ieder mensen een rol in zijn of haar leven. Dit thema spreekt dan...
BekijkRondom kerst bieden we diverse etalages aan die gebaseerd zijn op bekende kerstliedjes. Op het moment dat...
BekijkMet het concept van de interactieve etalages kan er perfect op de seizoenen worden ingespeeld. Ook hier...
Bekijk